BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MAXX (im)

FII SCHIMBAREA PE CARE VREI SA O VEZI IN LUME.

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Ah! Il n'y a plus d'enfants

Copilul din ziua de astăzi, prin purtările si judecată lui, depăşeşte cu mult limitele obişnuite ale varstei si naivitatii.

O parte din pustii de astăzi sunt nişte specimene pe cale de înmulţire. La cate un colţ de strada găseşti cu siguranţă grupuri de delicventi juvenili care în cel mai bun caz vorbesc vulgar, iar în cel mai rău umblă cu soparla. Dacă te uiti de la distanţa totul e OK, dar cand treci pe langa ei observi mocirla in care se scalda si in care sunt introdusi de catre mentorul lor, in mod normal profesor de "arte martiale". Cu siguranta nu toti sunt asa, dar cei ce sunt vor deveni in marea lor parte viito(ri)/(arele) cocalari, printzese, pitipoance. Moralitatea a disparut complet din peisaj si a facut loc lucrurilor negative, prostesti, inumane. Daca incerci sa ii educi e ca si cum ai incerca sa inalbesti un arab, anii de prostie necesita veacuri de umanizare. Desi provin din familii unite si destepte copii o iau pe cai gresite “ajutati” de tovarasie. Radacina anturajului prinde extrem de rapid la un copil, fiindca e slab si nu constientizeaza ce e bine si ce e rau, asadar parintii sunt responsabilii supremi.

Am fost extrem de uimit cand am fost injurat pe strada de doi copii, dar oare ma mai poate uimi ceva?

Eram in apropierea orasului, cand in fata mea au aparut doi pusti nu mai mari de 10 ani. Indivizii au vrut sa ma interogheze ca la politie: Cine sunt?, De unde vin? Si alte intrebari de acest gen. Le-am raspuns foarte diplomat, asa cum ii sta bine unui senior. Fiindca am evitat intrebarea au inceput injuraturile. De unele nici nu auzisem, am ramas cu gura deschisa si inlemnisem pe loc. Nu am vrut sa reactionez violent fizic si verbal, nici morala nu le-am tinut pentru ca mi-as fi batut gura degeaba. Oricum, VULTURUL NU PRINDE MUSTE!

Virtutile-s pe jos, iar viciul e pe cal!

Nu s-ar putea mandri cu titulatura de < delicvent juvenil > daca nu ar bea si nu ar fuma. Baciul ii invata sa fumeze si sa bea, mintindu-i ca e un lucru pe care il fac cei adevarati. Copilul daca vede ca parintii lui fumeaza este tentat sa incerce si el, mai ales ca si baciul a spus ca e OK. Beau, fumeaza si se distreaza crezand e un lucru nemapoimenit dar isi vand ce au mai de pret...COPILARIA.

“ALAS, POOR YORICK”

4 comments:

Unknown spunea...

Intr-o tara in care prostia,incultura domina mass-media mai tot timpul,ce pretentii mai avem la copii?Copii de azi VOR deveni cocalarii de maine si toata tara se va duce de rapa.Cam sumbru,nu?
Pe de alta parte,tine si de educatie.Intr-o casa in care parintii (se) injura,normal ca si copilul va face ce vede la ai sai.
Iar vis-a-vis de faptul ca ai fost injurat de niste tanci,nu e de ieri-de azi.Eu am vazut copii care injurau mai rau ca un birjar,fumau si scuipau.Lor li se parea ca era "cool".Cred ca ar trebui sa li se dea o lectie.>:)

Kodrin spunea...

Cu siguranta ar trebui sa fie pusi la punct, dar intr-o societate tumultoasa-n mare parte...ce poti face?

Unknown spunea...

Oricum,voi vedea mai tarziu (parintii) ce greseala aufacut ca nu si-au educat cum trebuie copiii.şi de multe ori e prea tarziu..

dli spunea...

da, din generatii in generatii copii par mai destepti, oare asa sa fie?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu