BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MAXX (im)

FII SCHIMBAREA PE CARE VREI SA O VEZI IN LUME.

luni, 22 februarie 2010

Discutie cu miss teracota.

Era o zi normala, o zi ca o oricare alta. M-am trezit ca deobicei, am mancat ca deobicei, mi-am facut nevoile ca deobicei si totul ca deobicei. Ajung la scoala, cu un aer obosit ce-i drept, aveam Romana. Ma asez in banca, imi salut colegul si am m-ai facut eu ceva dar nu are rost sa va pierd in detalii. O colega a facut un anunt cu privire la inspectia de maine, iar printre altele a sugerat sa ne imbracam toti in aceeasi culoare maine. Evident eu am sarit ca ars, odata ce traim intr-o tara cu regim democrat, fiecare are dreptul sa se imbrace cum vrea. Detinutii au aceleasi culori. Am comentat, practic mi-am spus punctul de vedere iar "Miss" s-a gasit(ea desteapta, ea frumoasa, ea inteligenta) sa aduca injurii mie si parerii mele. Normal ca nu am inghit una ca asta, si am inceput sa ii explic civilizat...dar nu am avut cu cine vorbi, si am lasat-o in plata Domnului. Cu o jumatate de ora inainte sa incep sa scriu aceast minunat articol "Miss", a avut o tentativa de a ma ameninta(pe messenger). Urmeaza o discutie intre mine si ea, nu imi pot permit sa pun toata discutia pentru ca nu vreau sa am structuri neaose si de om preistoric.

Ea: daca mai vb aiurea in cl ji te mai dai mare iese urat.
Eu: I'm frighten :-S(pentru cei ce nu cunosc, emoticonul acela este aceea fata care este speriata, si se uita in staga si in dreapta)
Ea: sa ma pupi undeva
Eu: Te-au pupat altii in locul meu. Te las sa vorbesti singura, eu am treaba:)
Ea: hai sictir si nu mai simula. m-ai cautat tu in cur si ai vazut cine ma ppat?
Eu: Nu vreau sa stiu ce se afla acolo:). Nici macar nu cunosti adevaratul sens al verbului "a simula" si il folosesti in lipsa de altele, crezand ca poate asta merge;))
Ea: Arata de 7 ori mai bine ca al tau ( fundul - ce mandrie pentru o fata, intradevar;)) ), ce destept te crezi, ai sa chelesti de la atata desteptaciune.
Eu: Ok
Ea: date q praf de mers
Eu: ;)) continua

M-am gandit sa pun capat acestei discutii "frumoase, "inteligente" s.a.m.d  pentru ca se stie, sau ar trebui sa se stie ca intr-o lupta sabia cea mai desteapta cedeaza. Este interpretabila, nu mai stau la filosofat acum, sper sa fi inteles ce mesaj am vrut sa va transmit. 

In concluzie nu te pune cu un/o cocalar(itza), adica lasa-l sa vorbeasca caci el cu atat va ramane...cu vorbe
aruncate in vant(prosteste).


2 comments:

Unknown spunea...

:)) banuiesc ca stiu cine e...Stii cum se spune...dintre 2 care se cearta,desteptul se retrage,iar prostul persista.:)Deci ai procedat corect.

Kodrin spunea...

Merci dude \m/

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu