BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MAXX (im)

FII SCHIMBAREA PE CARE VREI SA O VEZI IN LUME.

vineri, 26 februarie 2010

Nu stie sa citeasca si sa scrie la 16 ani.

Era ora de fizica si ma plictiseam de moarte, ca deobicei. Jaluzele nu erau trase, lumina facea vazul aproape imposibil, si vazusi un biletel. L-am ridicat si l-am citit:

"Adumi 7 sute si til dau acuma. Tu mEai zis ca il ei acuma nul mai ei de ce nu ai zis azi eu aveam sal dau cu 1 milion. Dar tie til dau cu 7 sute."

Mi-am dat seama pe loc cine este autorul "eseului", dar numele nu vreau sa il divulg, daca imi cunoasteti clasa ar trebui sa va dati seama. Ca el sunt multi in liceu. Sunt foarte mahnit pentru ca oameni ca acestia ajung sa faca 10 clase, poate chiar si 12 iar ei nici nu meritau un loc la liceu. Sunt oameni care au clacat la examenul de admitere desi erau oameni cu creier. Este inadmisibil (dar la noi admisibil) ca in clasa a-X-a sa nu stii sa scrii si sa vorbesti cursiv & fluent.

A devenit celebru cu "Nochia" si cu "0 taiat".

"Prostul are un mare avantaj fata de omul destept: este intotdeauna multumit de el insusi."


Credeti ca are ce cauta la liceu?

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu